Servis a opravy klimatizací.

Nabízíme servis a opravy klimatizací. 

Cenu za opravu klimatizace, potřebný náhradní díl a časovou náročnost naceníme nezávazně zdarma vždy před opravou. 

Výte jak probíhá oprava klimatizace, která má šroubový spoj a montáž trvala 3 hodiny ? Došlo zde k úniku chladiva a klimatizace nechladí ?    ( Oprava po cizí firmě )

Kontrola těsnosti vnitřní a venkovní jednotky, kontrola spojů chladícího okruhu. Tlaková zkouška 40 bar a nalezení místa uniku. Oprava místa úniku - tedy - nová  montáž klimatizace na potrubí a pokud to lze tak instalace na nové chladící potrubí. Pokud nelze potrubí vyměnit použije se stávající materiál. Pokud je netěsnost na vnitřní nebo venkovní jednotce klimatizace, nejprve je potřeba řešit co s klimatizací a až poté se zabývat chladícím okruhem.  

Montáž klimatizace  - propojení chladícím potrubím, vakuování a odstanění vlhkosti, kontrola těsnosti nového chladícího okruhu.

Naplnění klimatizace chladivem a uvedení do provozu, kontrola chodu.

Na základě dostupnosti venkovní jednotky a vnitřní jednotky ( venkovní jednotka na střeše, nebo na zemi )  zde uvedené zabere i 8 hodin.                 Nelze říci přesný čas. 

Pokud si někdo koupí dražší klimatizace - tedy vyšší modelové řady, nebo multi split 1 venkovní jednotka a více jednotek vnitřních ( více spojů a míst úniku ) ,  pokud chcete aby jednotka pracovala dle parametrů výrobce A+++ , měla dlouhou životnost a perfektní chod včetně hlučností uvedených výrobcem,  je potřeba také pečlivá montáž. Není tedy vhodné se ohlížet po nejlevnějších nabídkách a montážích, které trvají 3 hodiny.  

Při jednom školení na hořlavá chladiva nám instuktor říkal - I levná a obyčejná klimatizace může při správné a důkladné instalaci chladícího okruhu dlouze sloužit bez problému.

Totéž bude platit i obráceně - tedy drahá klimatizace ale špatný chladící okruh potrubí může ovlivnit životnost, spotřebu a hluk.

Pro nás je na prvním místě kvalita a pak následuje cena.

Ale obráceně to nefunguje.  Proto nemáme nejnižší ceny.



Oprava venkovní jednotky klimatizace.

Oprava netěsnosti venkovní jednotky klimatizace.        ( únik chladiva ). Po nalezení místa úniku a opravě, je venkovní kondenzační klimatizační jednotka  natlakována dusíkem na 40 bar / 24 hodin. Tato zkouška těsnosti zaručí, že chladivo již nebude unikat.

Diagnostika kompresoru Klimatizace.

Kompresor venkovní kondenzační klimatizační jednotky je zcela odpojen od venkovní elektronyky, napájení a invertoru. Pomocí externího frekvenčního měniče je zkoušena jeho funkce chodu 20% až 80%.

Tímto způsobem se zjišťuje funkčnost motoru kompresoru klimatizační jednotky.

Výměna kompresoru klimatizace.

Z venkovní kondenzační klimatizační jednotky je odsáto chladivo do sběrné nádoby. Následně je tedy venkovní jednotka prázdná, bez tlaku a je možno odstranit ( vypájet ) špatný motor kompresor a vyměnit jej za nový. Následuje tlaková zkouška, kompletace venkovní jednotky, její připojení k systému a jednotce vnitřní, vakuovaní, doplnění chladiva ( chladící kapalyny a následné opětovné spuštění. Kontrola chodu a funkčnosti systému.